You look a lot like my next boyfriend

Haaallo, kom nyss hem och har precis duschat. Vart fullt upp hela dan typ, red unica idag på lektion, övade på över bomar och småhinder bara. Gick ju ganska bra, lite jobbigt att min häst har 4 gångarter och hon har lite svårt för sin trav. Men det ordnar sig när jag övar mer över bomar så hon stärker sina muskler :) Så stolt över allting med mitt hjärta! Funderar på att göra iordning sig för sängen och sen se tv. Imorgon ska jag till Lövsta och ha en kurs, sen ska jag ut till Hemse torgdag vid middagen. Så hörs väl imorgon bitti eller imorgon kväll :)



Hoppas min "nya" mobil jag beställt från internet kommer imorgon!! Sony Ericsson w890i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0