On my level

Kom nyss hem, har just ätit och är proppmätt. Idag vid typ 3 tiden drog jag till stallet med vovven. Tog in Unica direkt och fixade henne, sadlade och tränsade henne. Sen mockade jag boxen och fixade mat som jag hann. Sen packade jag allt som jag skulle ha med Eftersom hon ska sova i Träkumla i natt till imorgon. Ska ha med henne på lektion imorgon under dagen , just därför :) Efter jag fixat de så kom pappa och så lasta vi henne och åkte till Träkumla på dressyrlektion. Imorgon blir det lite hoppning :) Glömt och skriva att jag löshoppade henne igår, hon var sååååå duktig! Hoppade upp till 1.10 :) Hon har hoppat 1.20 förut, men inte hos mig. Nu ska jag fortsätta sortera mina kläder och rensa. Vi hörs när vi hörs


http://youtu.be/K-BoqE0lY5s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0