Jag gråter bara i regnet


Vaknade av att det regnade ute, jättemysigt tycker jag det är :) Nu väntar vi ju bara på snön också, det är ännu mysigare! Iallafall så ser jag tv just nu, väntar på min buss till skolan. Orkar inte gå i det här vädret och dessutom orkar jag inte börja redan klockan 8.. Kommer bli jättetomt nu när jag går på cpg på måndagar & fredagar, eftersom Emma har slutat
:( Hatar lärarna. Efter skolan kommer jag inte hinna blogga, ska direkt hem och sen till stallet och fixa Unica sen kommer pappa med hästtransporten så ska vi lasta på henne och åka till Träkumla på träning.  Ikväll ska hon sova kvar där i ett stall (millas & cajsas) och imorrn ska jag ha med Unica på träning också. Vi hörs ikväll nån gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0