Börjar igen

Tänkte börja fortsätta blogga igen, så man kan skriva av sig lite. Vaknade imorse vid halv 12, har sett på Familjen Kardashian och filmen Love and another drugs  tills nu. Ska snart se The last song, sen ska jag till stallet och mocka, fixa mat och sånt till Unica, sen tänkte jag longera henne idag över några bomar på ridbanan. Min syster flyttade igår till en 3:a som ligger precis breve mitt stall dessutom :) Imorgon blir det nog träning med min finaste Unica i träkumla :)

Här är en bild på Unica precis efter vi hade skrivit på kontraktet och skulle åka o hämta hem henne

Här nedan var när vi precis hade fått hem henne 2/1-11

Och här är när hon fick komma ut i snön första gången när vi fick hem henne

Obeskrivlig kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0