no one in the corner has swaga like us

Hallå på er. Kom nyss hem till pappa. Har haft fullt upp idag. Började med att mamma väckte mig halv 10... så gick upp och firade min styvbror som fyller 19 idag. Så åt vi frukost o så. Sen såg jag och Lina tv en stund, senare kom min syster och systerdotter. Gjorde i ordning migg och vid 3 tiden kom gästerna. Vid halv 6 åkte jag in med kristian och vicky, mockade i stallet och gjorde höpåsar till Unica. När pappa kom, så lastade vi henne och körde henne till Träkumla (Hos Milla). För imorgon kl 5 ska jag på träning i Träkumla, och pappa ska iväg hela dagen/kvällen imorgon så hon ska vara där tills på tisdag. Så det har typ vart massor idag. Ska åka med halv 10 bussen ikväll tillbaka till Hemse igen, sen sova. Upp klockan 05.20 imorgon bitti, älskar dom dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0