Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Hade inte tid och blogga igår, men gör ett blogginlägg lite snabbt nu. Igår var vi först vid veterinären med våran älskade katt. Som tur var så behövdes han inte somna in. Eftersom vi lagt ner 10000 ungefär på honom nu så skulle allt vara bortkastat och en mindre familjemedlem. Så hoppas på att han blir frisk igen.


Sen vidare till stan och gjorde några ärenden. Efter blev det hoppträning för Ninna på Silikaten på Travet. Det gick faktiskt jättebra :) U gör verkligen allt man ber om, även fast hon brukar bocka och stegra ibland, men sån är hon ;)

Idag har jag jobbat hela dagen och nu ska jag hoppa in i dushcen sen hämta mat från Max, haha. Sen vidare ner till stan. Imorgon blir det Stockholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0